STUDENTMÖSSA!!

Hello :)

Idag har det varit en värdelös dag i skolan iallafal, haft en lektion sen fick man sluta så sluta vid 10.00 ONÖDIGT ... Men så har man ju sånna underbara vänner som man kan gå o fika med och shoppa lite:) fast har fått mycket gjort i skolan iallafal idag. Fix it uf ska stå på hindersmässan mellan den 26-29 på stortorget i örebro mellan 8-19 så kom o kolla in i vårt lilla stånd :) Idag så har man shoppat 2 par leggings o en body:D gillart så nu kanske man har nå att använda på studentskivan på fredag nästa vecka! LÄNGTAR! Så snart tar man studenten med så idag har jag beställt min STUDENTMÖSSA!!!!! Som gick på 1069kr fast köpte champagne glas med mitt namn på *victoria student 2011* sedan ett linne till o såklart en visselpipa:D så det närmar sig med stora steg! Plus att på lördag ska jag iväg och titta på balklänning med emelie. Men nu ska jag vänta på min man som kommer snart så blir det hem o mysa i massor:D
 Peace and love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback