Torsdag = HELG!

Hello alla :)

Idag är det ju då torsdag det betyder ju då helg för imorgon är man ledig från skolan :D Imorgon då ska man fotograferas till hemsidan till fix it uf. Så imorgon blir det att bära svart vit (proffsigt) Jo idag så har vi varit i salongen i skolan men jag o emelie o therese var så duktiga att vi gick upp i frisörsalarna o rulla permanento sånt. Sedan idag har jag gjort fridas baluppsättning på en docka för att se hur det blir på henne om hon gillar det o så:) det ska bli spännande den 3/6 när jag ska göra den får hoppas på att det blir fint. Plus imorgon ska vi ut o äta på Wong med familjen Zetterlund kommer bli as mysigt. Mer man ska göra imorgon så ska jag försöka hitta tid att klippa frida sen sola sen göra ordning naglarna sedan göra ordning sig förkvällen (Y) Idag så har man haft tjej mys med emelie o det består av pizza cola godis! Mums. Men sedan kom micke o överraska emelie med att komma hem till henne men synd det blev inte k..... , så han förstörde lite men det gör nog inge bara dom inte väcker mig inatt !!!! men men nu ska vi snart titta på filmen 27 dresses :) Sedan blir det nog sängen :) skriver imorgon igen:) puss på er♥

Spolar

Fridas sesådär tanke :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback