Helg

Hello alla :)
LÄNGE SEN ! skoja inte fy fan vad dålig jag ahr varit på att blogga nu på ett tag asså ! Nej men kan iallafal berätta lite vad som har hänt i mitt liv. Så klart har man varit sjuk as länge så har inte varit så mycket skola i veckan men igår iallafal så var jag i salongen i skolan med massa kunder plus en kund för företaget:) gick jätte bra :)

 I onsdags så prata vi mycket om studenten i skolan med dj,flak m.m Sen undra jag vart mina studentgrejer är hm.. tar väl den tiden det tar. Imorgon lördag alltså blir det att jobba på fiket:) idag så ska man städa sendan åka från grängen till camilla en sväng och hälsa på henne , hfs sen blir det hem till jessica på en liten (babyshower);) kommer bli as mysigt! Sedan har man varit på krogen på 100 dagarsfesten innan studenten det är fan inte långt kvar nu det är läskigt! så längre ner finns lite bilder. Sedan är det så här gott folk :) jag har flyttat till grängshyttan till min underbara pojkvän! :D alla mina grejer kommer flyttas i sommar när man har gått ut skolan och allt:) Sedan nu när skolan är slut så har jag ingen anning vad jag ska göra alltså jag får PANIK!! Måste skriva färdigt mitt cv alltså ! :)

Nej nu måste jag hämta fågeln elvis till mig så får jag mysa med han till älskligen kommer hem :)

 Puss på er alla :)  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback