Sjuk..

Hello gott folk:)

Hur är det med alla? :) Kan berätta lite om helgen i fredags så var massa goa folk hemma hos jessica för att mysa innan hennes do date:D Vi alla hade en överaskning till henne och jim så vu gjorde en liten ( baby shower) :D vi hade presenter o så med oss och dom var as glada :) Men fredagen var då väldigt lyckad och vi önskar all lycka i framtiden för dom med bäbisen ! :D I lördags så jobba jag på fiket hela dagen blev sen att åka hem till älskligen och mysa med han hela kvällen ! guldvärt! Söndagen bestod av massa snor som kom ner från näsan typ haha:P Nej men börja bli sjuk i söndags iallafal + att vi städa hela huset jag och älskligen så nu är det fläckfritt! Och idag då så har jag inte gjort mycket för att jag är sjuk så är hemma idag i hfs tillomed:P (Y) Men idag har jag iallafal tittat på 16 and pregnant, bb, och nu i sängen blir det vännerboxen! :D

fears and love .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback