Totalt.!

Hejsan alla glada :)

Helgen har nu passerat igen i raketfart... Önskar man hade mer dagar i ledigheten. I torsdags så var jag och elin i nora för att dela ut cv i flera frisörsalonger har faktiskt fastnat för en och hoppas på det bästa(Y). Sedan blev det att färga och klippa elin blev tok snyggt, brunröd toppen! klippning: ökade längder utter desgine(Y) + topparna självklart. Sedan så hörde jobbet av sig på torsdag och sa att dom behövde folk och jag behövde pengarna så, varför inte:P? Så jobba från kl 09.30-18.30 :) Och den dagen starta inte bra ! för det första hade jag tappat bort nykeln till gagare när bilen stod sen toppen på i Jag försov mig !! skulle börja 9 fast nej . På fredag eftermiddag fick jag trevliga nyheter jag och emelie elefant ska åka till ullarede den 15 april :) skit kul sedan bär det ju av på studentkryssningen den 19 :) Lördagen så jobba jag med sedan blev det massa festligheter hemma hos mig o calle Toppen kväll:) Och nu sitter vi i soffan och försöker (må bra) :p Men nej vi får se vad söndagskvällen bjuder på :) 

Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback