converse tvätt....

Hallå
 
Ja igår skrev jag ju att jag skulle försöka tvätta mina skor (converse) gick ju som det gick kom aldrig till saken. typiskt....Men hann tvätta alla mina kläder iallafal från 17.50-22.00 tvätta jag skapligt trött jag blev när allt var klart SKÖNT! Somna sedan rätt snabbt haha
 
Idag på jobbet har det varit lungt men sedan så drog tiden iväg och massa problem döck upp men nu är det löst puh...
 
Sedan hade jag absolut ingen bra start på jobbet min àrbetskollega` skulle hämta mig men glömde bort mig FUCK! så blev att åka taxi till jobbet och det har jag absolut inte råd med men men  kom i tid iallafal + i kanten.
 
Idag efter jobbet blir det att gå till butiken sedan hem och städa undan lite och klippa sen bara ta det lungt eller om man ska iväg och träna? ånges hjälp mig o bestämma!
 
Puss♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback