Måndag

Hallå
 
Startar den nya veckan med nya kunder, nya tider skönt med lite nya förändringar:)
Helgen har varit underbar fredagen så åkte jag hem till hällefors och fixa massa grejer blev sent men hade roligt iallafal så tack alla som var inblandade:)
Sedan kom lördagen som bestod av massa jobb typ.. Klippte jan samt pappa och sara så blev lite extra pengar som behövs, sen blev det massa mys på kvällen (Y)
 
Söndagen bestod av att åka hem till örebro, slappa och invänta jenny för en greys anatomy race underbart.
Blev en tidig kväll igår jag och jenny gjorde oss ordning för sängen kl halv 6 på kvällen :) vi var rätt trötta fast jag hade sovit en stund innan hon kom :D
 
Så nusitter jag på jobbet och funderar på när jagska åka hem idag, ska också hämta min nyckel till tvättstugan idag:) så nu kan jag TVÄTTA:D
 
Senare idag blir det kubb i stadsparken med några vänner i det underbar vädret:)
 
Puss♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback