Nrj

Hallå
 
Som vanligt har man jobbat och idag är det onsdag så halva veckan har gått :)
Fick besked idag att malin ska med till lillhärdal till helgen och hälsa på mormor :D Så på fredag slutar man kl 15 för att åka till hfs och byta bil sen hämta henne och åka vidare och detta gillas(Y)
 
Denna vecka har jag också upptäckt att nrj spelar den bästa musiken ever! Så de lyssnar man på hela dagarna:P
 
Idag bli det att åka hem vid halv 5 och städa för imorgon får man besök av en arbetskollega som ska bli färgad i håret av mig. Och sedan kommer Jenny en sväng och hälsar på som har haft en dålig dag så får göra henne happy igen:D
 
Sedan funderar jag starkt på att baka idag så förslag?
Funderar på att baka Bananpaj eller Scones:D
 
Denna vecka på jobbet har vi haft en prank vecka typ.. alla har varit jävlig mot alla och ja det var jag som börja så jag får skylla mig själv:P Men har varig as kul dock :D
 
Nu ska jag börja plocka ihop alla grejer för snart ska man ut i spöregnetför att åka hem.
 
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback